Honda |
|
FES125 Phanteon |
FES 150 |
FES 250 Foresigh |
Motor |
||||
Zdvihový objem/valec |
ccm / val. |
125/ 1 |
150/ 1 |
249 / 1 |
Výkon |
kW (DIN hp) rpm |
11,4 (15 ) 7000 |
|
14,5 (19,8) 7000 |
Vrtanie / zdvih |
mm |
54 / 54,5 |
59,1 / 54,5 |
72,7 / 60 |
Druh paliva / takt |
oktán / 2 alebo 4 |
91 / 2 |
91 / 2 |
91 / 4 |
Bezolovnatý benzín |
ano / nie |
ano |
ano |
ano |
Kompresný tlak |
bar |
16 |
16 |
16 |
Zapalovací systém |
typ |
CDI |
CDI |
TCI |
Základné nast. predstihu |
stroj / rpm |
18 / 1500 |
18 / 1500 |
11 / 1500 |
Zapalovacia sviečka |
výrobca / typ / vôla |
NGK BR8ES 0,7-8 |
NGK BR8ES 0,7-8 |
NGK DPR7EA 0,7-8 |
Karburátor, vstrekovanie |
výrobca / typ |
Keihin PB20 |
Keihin PB20 |
Keihin VE3B |
Voľnobežné otáčky |
rpm |
1400 - 1600 |
1400 - 1600 |
1400 - 1600 |
Akumlátor |
V / Ah |
12 / 8 |
12 / 8 |
12 / 10 |
Max. výkon alternátora |
A / rpm |
19 / 5000 |
19 / 5000 |
24 / 5000 |
Regulované napätie |
V / rpm |
|
|
14,5 – 15,3 / 5000 |
Náplne |
||||
Motorový olej |
trieda / klasifikácia / L |
|
10W/40 SG 1,1 |
|
Rozvodový olej |
trieda /ccm |
10W/30 / 160 |
||
Predná vidlica olej |
mm |
|
67 |
|
Chladiaca kvapalina |
L |
1,4 |
||
Rozmery |
||||
Pneu predná |
rozmer / tlak bar |
110/90-12 1,7 |
||
Pneu zadná |
rozmer / tlak bar |
130/70-12 2,0-2,5 |
||
Dľžka |
mm |
2070 |
||
Šírka |
mm |
735 |
||
Výška / sedadla |
mm |
1425 / 745 |
||
Hmotnosť skútra |
kg |
162 |
Suzuki Burgman |
|
UH 125 |
AN 250 |
AN 400 |
Motor |
||||
Zdvihový objem/valec |
ccm / val. |
125 / 1 |
249 / 1 |
385 / 1 |
Výkon |
kW (DIN hp) rpm |
8,7 (11,8) 8500 |
17,0 (23) 7000 |
23,0 (32) 8000 |
Vrtanie / zdvih |
mm |
57 / 48,8 |
73 / 59,6 |
83 / 71,2 |
Druh paliva / takt |
oktán / 2 alebo 4 |
91 /4 |
91 / 4 |
91 / 4 |
Bezolovnatý benzín |
ano / nie |
ano |
ano |
ano |
Vôla ventilov sací |
mm |
0,05-0,13 za studena |
0,08– 0,13 za studena |
0,08–0,13 za studena |
Vôla ventilov výfukový |
mm |
0,10-0,15 za studena |
0,10–0,22 za studena |
0,17–0,22 za studena |
Kompresný tlak |
bar |
15,5 – 17 |
10,3 – 14,8 |
6,2 – 8,8 |
Tlak oleja |
bar / rpm |
1,2 – 1,8 / 3000 |
0,8-1,6 / 3000 |
0,8-1,6 / 3000 |
Zapalovací systém |
typ |
CDI |
TCI |
TCI |
Odpor primárného obvodu |
Ohm |
0,09 – 0,13 |
3 –5 |
3 - 5 |
Odpor sekund. obvodu |
Ohm |
15400 – 18100 |
17000 - 30000 |
17000 – 30000 |
Základné nast. predstihu |
stroj / rpm |
10 / 1600 |
10 / 1500 |
10 / 1400 |
Zapalovacia sviečka |
výrobca |
Denso |
Denso |
Denso |
|
typ / vôla |
U24ESRN 0,7-8 |
U24ETR 0,7-8 |
U22ESR-N 0,7-8 |
|
výrobca / typ |
NGK CR8E 0,7-8 |
NGK CR8Ek |
NGK CR7E |
Karburátor, vstrekovanie |
výrobca / typ |
Keihin CVK24 |
Keihin CVK30 |
Keihin CVK36 |
Voľnobežné otáčky |
rpm |
1500 - 1700 |
1500 |
1400 |
Regulované napätie |
V / rpm |
13,5 – 15,0 / 5000 |
||
Akumlátor |
Typ / V / Ah |
FTX9-BS / 12/8 |
FTX7A-BS / 12/6 |
FTX9-BS / 12/8 |
Náplne |
||||
Motorový olej trieda |
Trieda/klasifikácia/L |
10W/40 SG 1,3 |
10W/40 SG / 2000 |
10W/40 SG / 2000 |
Rozvodový olej trieda |
SAE/ccm |
10W/40 / 120 |
10W/40 / 190 |
10W/40 / 190 |
Predná vidlica olej |
SAE |
10 |
10 |
10 |
Chladiaci system |
L |
1,25 |
1,75 |
1,75 |
Nádrž |
L |
|
|
13 |
Rozmery |
||||
Predná |
rozmer / tlak bar |
11/90-12 / 2,0 |
110/90-13 / 1,8 |
|
Zadná |
rozmer / tlak bar |
130/70-12 / 2,2-2,8 |
130/70-13 / 2,8 |
|
Dľžka |
mm |
2260 |
||
Šírka |
mm |
765 |
||
Výka / sedadla |
mm |
1365 / 695 |
||
Hmotnosť skútra |
kg |
139 |
159 |
174 |
Piaggio |
|
X9 125 |
X9 250 |
X9 500 |
Motor |
||||
Motor |
kód |
M223M |
MF04E |
M271M |
Zdvihový objem/valec |
ccm / val. |
124 /1 |
249 / 1 |
460/ 1 |
Výkon |
kW (DIN hp) rpm |
11,0 (15) 9700 |
14,7(20) 7000 |
29,0 (39) 7250 |
Vrtanie / zdvih |
mm |
57 / 48,6 |
72,7 / 60 |
92 / 69 |
Druh paliva / takt |
oktán / 2 alebo 4 |
95 / 4 |
95 / 4 |
95 / 4 |
Bezolovnatý benzín |
ano / nie |
ano |
ano |
ano |
Vôla ventilov sací |
mm |
0,10 za studena |
0,10 za studena |
0,20 za studena |
Vôla ventilov výfukový |
mm |
0,15 za studena |
-0,10 za studena |
0,20 za studena |
Zapalovací systém |
typ |
CDI |
CDI |
CDI |
Odpor primárného obvodu |
Ohm |
0,4 – 0,5 |
3 |
|
Odpor sekund. obvodu |
Ohm |
2700 – 3300 |
15000 |
|
Základné nast. predstihu |
stroj / rpm |
10 / 2000 |
10 / 1500 |
10 / 1200 |
Predstih zapalovania max. |
stroj / rpm |
34 / 6000 |
32 / 5000 |
|
Zapalovacia sviečka |
výrobca / typ / vôla |
NGK CR8EB 0,7-8 |
NGK DPR7EA 0,8-9 |
NGK CR7EKB 0,7-8 |
Karburátor, vstrekovanie |
výrobca / typ |
Warlboro WVF-7C |
Keihin VE3BD |
|
Voľnobežné otáčky |
rpm |
1600 – 1700 |
1400 - 1600 |
1400 - 1500 |
Akumlátor |
V / Ah |
12 / 10 |
12 / 12 |
12 / 14 |
Regulované napätie |
V / rpm |
14 – 15 / 5000 |
14 – 15 / 5000 |
14 – 15/ 5000 |
Náplne |
||||
Motorový olej |
trieda / klasifikácia / L |
5W30 / SJ / 1,0 |
20W/50 / SG / 1,2 |
5W/40 SJ 1,7 |
Rozvodový olej |
trieda /L |
80W/90 / 0,15 |
80W/90 / 0,16 |
80W/90 / 0,25 |
Predná vidlica olej |
SAE / ccm |
|
|
20W / 90 |
Chladiaca kvapalina |
L |
1,2 |
1,2 |
2,1 |
Nádrž |
L |
9,9 |
||
Rozmery |
||||
Pneu predná |
rozmer / tlak bar |
120/70-14 2,1 |
120/70-14 2,0 |
140/60-14 2,2 |
Pneu zadná |
rozmer / tlak bar |
140/60-14 2,3-2,5 |
140/60-13 2,2 -2,25 |
140/60-14 2,4-2,6 |
Dľžka |
mm |
2130 |
||
Šírka |
mm |
910 |
||
Výška / sedadla |
mm |
1450 / 790 |
||
Hmotnosť skútra |
kg |
159 |
162 |
189 |
Yamaha |
|
Majesty 125 |
Majesty 250 |
T-max 500 |
Motor |
||||
Zdvihový objem/valec |
ccm / val. |
124 / 1 |
249 / 1 |
499 / 2 |
Výkon |
kW (DIN hp) rpm |
8,9 (12 ) 8750 |
15,5 (21) 7500 |
30,0 (40) 7000 |
Vrtanie / zdvih |
mm |
53,7 / 54,8 |
69 / 66,8 |
66 / 73 |
Druh paliva / takt |
oktán / 2 alebo 4 |
91 / 4 |
91 / 4 |
91 / 4 |
Bezolovnatý benzín |
ano / nie |
ano |
ano |
ano |
Vôla ventilov sací |
mm |
0,10-0,14 za studena |
0,08-0,12 za studena |
0,15-0,20 za studena |
Vôla ventilov výfukový |
mm |
0,16-0,20 za studena |
0,16-0,20 za studena |
0,25-0,30 za studena |
Kompresný tlak |
bar / rpm |
9,1 |
11,2 – 14,0 |
14,0 – 15,0 |
Zapalovací systém |
typ |
TCI |
TCI |
TCI |
Odpor primárného obvodu |
Ohm |
0,19 - 0,27 |
3,6 – 4,8 |
1,87 – 2,53 |
Odpor sekund. obvodu |
Ohm |
6300 – 9500 |
10700 - 14500 |
12000 – 18000 |
Základné nast. predstihu |
stroj / rpm |
10 / 1700 |
10 / 1500 |
10 / 1200 |
Predstih zapalovania max. |
stroj / rpm |
26 / 4500 |
32 / 5000 |
|
Zapalovacia sviečka |
výrobca / typ / vôla |
NGK CR8E 0,7-8 |
NGK DR8AE 0,6-7 |
NGK CR7E 0,7-8 |
Karburátor, vstrekovanie |
výrobca / typ |
TK Kikaki Z24V-1D |
Teikei / Y28V – 1E |
Mikuni BS30 |
Voľnobežné otáčky |
rpm |
1600 - 1800 |
1300 - 1500 |
1150 - 1250 |
Akumlátor |
Typ / V / Ah |
CB7L-B2 / 12 / 6 |
12 / |
GT9-B4 / 12 / |
Max. výkon alternátora |
A / rpm |
10 / 5000 |
16 / 5000 |
26 / 5000 |
Regulované napätie |
V / rpm |
13 – 14,5 |
13 – 14,7 / 2000 |
13 – 14 / 5000 |
Náplne |
||||
Motorový olej |
trieda / klasifikácia / L |
10W30 / SF / 1,3 |
10W/40 / SH / 1,2 |
10W/40 SH 2,9 |
Rozvodový olej |
trieda /L |
10W/30 / 0,15 |
10W/30 / 0,25 |
|
Predná vidlica olej |
SAE / mm |
20 / 120 |
15WT / 80 |
5WT / 135 |
Chladiaca kvapalina |
L |
1,1 |
1,4 |
2,1 |
Nádrž |
L |
9,9 |
||
Rozmery |
||||
Pneu predná |
rozmer / tlak bar |
120/70-12 1,9 |
110/90-12 1,75-2,0 |
120/70-14 2,0-2,2 |
Pneu zadná |
rozmer / tlak bar |
130/70-12 2,2-2,4 |
130/70-12 2,0 -2,25 |
150/70-14 2,2-2,5 |
Dľžka |
mm |
2030 |
2195 |
|
Šírka |
mm |
745 |
775 |
|
Výška / sedadla |
mm |
1285 / 774 |
1445 / 800 |
|
Hmotnosť skútra |
kg |
140 |
156 |
205 |